rozliana's FotoPage

By: Aqmar Arshad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Friday, 19-Feb-2010 05:08 Email | Share | | Bookmark
Tengok jangan tak tengok..

Gambar msa ngandung dulu.
Jln-jln...lagi...
Jln-jln dgn mak mertua.
View all 5 photos...


Wednesday, 17-Feb-2010 08:33 Email | Share | | Bookmark
Nak tengok perbezaan tak...ha..ha...ha...

gambar nona dan gie masa kecil dan aqmar.


Wednesday, 17-Feb-2010 05:26 Email | Share | | Bookmark
Semua gambar-gambar baru.dh lama tak update

gambar mama glamor...
ni gambar anak buah gie.msa tu nona tengah ngandung.
msa ni hari keluarga KPK di Tasik Titiwangsa.
View all 4 photos...
Tak ada masa nak update gambar-gambar ni..ni pun PC lambat nak buka satu-satu...


Wednesday, 17-Feb-2010 03:05 Email | Share | | Bookmark
Gambar kat Zoo Negara lagi..msa kat anak patung...

gambar Aqmar kat patung-patung kesayangannya..Seronok dia..


Wednesday, 17-Feb-2010 01:34 Email | Share | | Bookmark
Pergi jln-jln kat Zoo Negara 15.2.2010

Masa kat pintu Zoo Negara.
Msa tengok binatang dan duduk rehat kejap. panasnye msa tu..
Ni msa kat Zoo Melaka.
Ada separuh gambar tu msa kat Zoo Melaka. Seronok sangat. Ramainye org. Panas tak tau nak kata....Macam biasalah aqmar memang tak nak di pegang punya.


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net